Pismo, še pred rednim letnim servisom pred začetkom nove kurilne sezone, je moja toplotna črpalka pokazala zobe, da bo v bližnji prihodnosti potrebna menjava staro za novo.
Ja, tudi v poletnih mesecih se toplotna črpalka ni ustavila, hišo je bilo treba hladiti, zaradi neznosne temperature zunaj, tako je delovala več ure kot je bilo predvideno oziroma je servisni interval prišel prej kot je bilo načrtovano. Letos toplotna črpalka praznuje že dvanajsto obletnico delovanja, tako, da bo res potrebna zamenjava, navkljub vsem nadgradnjam in posodobitvam je že oprema zastarela in ne dohaja več najnovejših standardov. Ja, samo še letošnjo zimo bo še morala od delati svoje, ni druge.
Naslednji dan se oglasim v servisni delavnici podjetja, ki mi je prodalo in redno skrbelo za to, da je toplotna črpalka brezhibno delovala vsa ta leta. Najprej stopim do prodajnega pulta, kjer s prodajalcem ugotavljava kateri tip in model nove toplotne črpalke bi bil pravšnji za mojo hišo. Na ceno ne gledam, saj so razlike med modeli minimalne, je pa res, da je cena v vseh teh letih kar krepko poskočila, me pa prodajalec opozori, da se z letošnjim letom ukinjajo občinske subvencije za toplotne črpalke, tako, da bi bilo smotrno vlogo predložiti še pred koncem leta. Skupaj najdeva pravšnjo zame, pomaga mi tudi pri izpolnjevanju vloge za občinsko subvencijo. Dogovoriva se tudi za okviren datum dobave in montaže. Plačam še deset procentni avans in odidem še do serviserja, da se dogovoriva za obisk in servis doma.
Pobrska po svoji poln beležki, najhitreje bi lahko prišli pojutrišnjem takoj zjutraj ob osmi uri. Dogovorjeno, pri serviserju pustim še svojo telefonsko številko ter odidem proti domu. Toplotna črpalka bo še dva dni počivala, še dobro, da je dež zelo ohladil ozračje in so zdaj zunanje temperature ljudem prijazne in bom brez večjih težav počakal na serviserja.