Analiza logotipa blagovne znamke guess kot del izobraževanja na delovnem mestu

V službi sem dobila zadolžitev, da analiziram logotip blagovne znamke guess in napišem kratko poročilo. Najprej sem prebrskala knjige za oblikovanje, ki smo jih imeli v pisarni in iskala barvne sheme, ki jih vsebuje logotip guess in poskušala dobiti čimveč informaciji.

Na spletu sem poiskala logotip in ga pozorno gledala in opazila, da ima samo eno barvo.

Logotip, v obliki narobe obrnjenega trikotnika, se mi je zdel zanimiv, saj se blagovna znamka guess ukvarja s prodajo oblačil. Poskušala sem ugotoviti njegov pomen, zato sem se poglobila v obširno literaturo o oblikah, znakih in linijah, ki sem jo imela na voljo. Ena knjiga je še posebej pritegnila pozornost, saj je vsebovala:

  • Pomen trikotnikov
  • Pomen barv
  • Vpliv logotipov na človesko psiho

Vesela sem bila, da sem morala analizirata guess logotip, saj mi je to predstavljalo izziv. Poglobila sem se v literaturo in uživala v branju. Ker sem želela izvedeti še več, sem na spletu iskala dodatne informacije. Veliko je bilo napisanega na to temo, zato sem si morala vzeti čas in prečesat vse informacije. Zasledila sem, da je nekdo že naredil analizo guess logotipa in to mi je bilo v veliko pomoč.

Ker sem zaposlena na oglaševalski agenciji, nam nadrejeni večkrat da take naloge, saj se tako zelo veliko naučimo. Prejšnji mesec smo morali najti naslovnice vinilskih plošč iz sedemdesetih let ter jih uokvirit. Ta mesec pa je bil na vrsti guess in prav veselila sem se podviga, saj morem priznati, da o logotipih nisem imela veliko znanja.

Napočil je dan, ko sem morala zaključit nalogo in jo predati šefu. Seveda tukaj ni bilo nobenega ocenjevanja, to smo delali samo kot zanimivost in, da se nekaj naučimo. Vprašal me je, ali sem imela z analizo logotipa blagovne znamke guess kaj težav. Povedala sem, da nekaj že, a sem od naloge veliko odnesla.